آ
-
آسایش، فرزاد
شناسایی عوامل موثر بر خلق هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
ا
-
احمدی، مجید
تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
احمدی شریف، محمود
تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
اسماعیلی فر، بهزاد
طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
اعزازی، تینا
تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آنها از طریق تجربه بهیادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتلهای 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
امیرکبیری، علیرضا
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
امیرنژاد، قنبر
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
امینی، محمدتقی
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
انصاری، منوچهر
طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
ت
-
تقوایی یزدی، مریم
ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]
ث
-
ثقفیان، حامد
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]
ج
-
جاهد، علیرضا
تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
ح
-
حق شناس کاشانی، فریده
ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالشها و استراتژیهای موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
حق شناس کاشانی، فریده
طراحی مدل عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
حمدی، کریم
ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بستهبندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
حیدرزاده، کامبیز
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]
خ
-
خدایاری، بهناز
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
خلیلی عراقی، مریم
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]
ر
-
ربیعی، مهناز
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
رمضانپور اسماوندانی، زهرا
ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
روح الامینی، مهدی
ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
روستا، علیرضا
تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
روشنک، روزبه
تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]
ز
-
زاهدی، شمس السادات
ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]
س
-
ساعتچی، سید مهدی
شناسایی عوامل موثر بر خلق هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
سمیعی، روح الله
طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
ش
-
شجاعیان، عبدالرسول
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
شیرمحمدی، یزدان
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
ص
-
صدرایی، سیدمانی
ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالشها و استراتژیهای موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]
ط
-
طوطیان اصفهانی، صدیقه
شناسایی عوامل موثر بر خلق هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
ع
-
عابدی، احسان
تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عالی، صمد
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عباس پور اسفدن، قنبر
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عباس پور اسفدن، قنبر
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عبدالهزاده نمینی، فرحانگیز
طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عبدی، جلال
ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
علیرضایی، ابوتراب
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
ف
-
فائض، علی
طراحی مدل عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
فراهانی، علی
طراحی مدل عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
فیروزی، مریم
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
ق
-
قاسم زاده سنگرودی، مازیار
ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بستهبندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
قلی پور، شهربانو
ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
قنبری، محمود
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
قیروانی، قائم
ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]
ک
-
کاراوند، سید عباس
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
کاوسی داودی، سید مجتبی
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
کریمی زند، مهدی
ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالشها و استراتژیهای موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
کنگرانی فراهانی، علی
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
م
-
محمدپور میر، شایان
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
محمدعلی پور، نرگس
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
محمدی، حسین
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
محمودزاده، مرتضی
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
مزیدی، علیرضا
طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
معصومی، شیبا
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
منتظری، محمد
ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
میرشکار، امین
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
ن
-
نورالله زاده، نوروز
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
و
-
والمحمدی، چنگیز
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
ودادی، احمد
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
وکیل الرعایا، یونس
طراحی مدل عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
وهاب زاده منشی، شادان
ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بستهبندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]
ه
-
هاشمی، سید محمود
شناسایی عوامل موثر بر خلق هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
همتی، محمد
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
هوشیار، وجیهه
تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آنها از طریق تجربه بهیادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتلهای 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]
ی
-
یوسفی سعیدآبادی، رضا
ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]